نحوه ارسال

صبوری شما، همراهی ماست!

به دلیل حجم بالای سفارشات در بلک فرایدی، ارسال‌ها ممکن است کمی بیشتر از حالت عادی زمان ببرد. تیم ما با تمام توان در تلاش است تا سفارش شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برساند.

از شکیبایی و همراهی شما سپاسگزاریم!

نحوه ارسال مرسولات بعد از ثبت سفارش :

عزیزانی که از شهر تهران قصد خرید از فروشگاه دارند به ۲ روش ارسال امکان ثبت سفارش وجود دارد.

۱- تحویل حضوری

این روش هزینه ارسال ندارد و مشتری میتواند بعد از هماهنگی با کارشناسان مجموعه به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل گیرد یا اینکه پیک توسط مشتری ارسال شود و کارشناسان ما با هماهنگی قبلی بسته را تحویل پیک دهند.

(لازم به ذکر است مجموعه شیائومی شیائومی هیچ گونه ارسالی از طرف خود فروشگاه ندارد.)

۲-ارسال با پیک

این روش ارسال بعد از ثبت سفارش در انبار آماده سازی میشود و تحویل شرکت طرف قرارداد مجموعه (فوروارد) می گردد.

مجموعه فوروارد پس از دریافت بسته ها در انبار پردازش بسته ها را تفکیک و با اولویت به دست شما عزیزان میرساند.

تمامی اطلاع رسانی ها از قبیل تاریخ و ساعت حدودی رسیدن سفارش به دست مشتری از طریق پیامک اطلاع رسانی خواد شد.

نکته مهم : زمان ثبت سفارش حتما موقعیت مکانی خود را دقیق وارد کنید زیرا مجموعه فوروارد بر اساس موقعیت مکانی سفارشات شما رو ارسال میکند.بنابراین برای به موقع رسیدن مرسولات خود حتما به این نکته توجه داشته باشید.

عزیزانی که از شهرستان ثبت سفارش انجام میدهند بعد از انجام آماده سازی مرسولات بسته تحویل پست داده شده و برای شما ارسال میگردد.

چند نکته مهم در رابطه با ارسال مرسولات که حتما باید بدانید:

۱- ثبت سفارش شما عزیزان بعد از ۱ روز در انبار به حالت آماده سازی تغییر میکند و فردای آن روز تحویل پست یا مجموعه فوروارد داده میشود.

به طور مثال اگر ثبت سفارش شما در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ باشد بسته در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ آماده سازی میشود و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ تحویل پست داده میشود.

طبق تجربه همکاری فروشگاه شیائومی با پست بسته های مراکز استان ها ۴ روزه و بسته های شهرستان ۷ روزه به دست مشتریان عزیز میرسد.

۲-تمامی مرسولاتی که تحویل پست میشود ،از طرف فروشگاه شیائومی بیمه و به صورت ویژه ارسال میشود.

در نتیجه از مشتریان عزیز تقاضا داریم در صورت خرابی یا آسیب دیدگی بسته از تحویل آن خودداری کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

لذا پس از تحویل مرسوله اگر دستگاه به هر دلیلی مشکل داشته باشد پست مسئولیت آن را نمیپذیرد.