همه چیز درباره Cyber Dog 2

Friday، ۱۴ Mehr ۱۴۰۲

ربات چهارپا بایونیک شیاومی

با آینده دوست شوید


شیائومی معتقد است که فناوری به نفع مردم است و ربات‌های بایونیک در نهایت وارد زندگی همه خواهند شد.
تیم مهندسی خلاق و پرشور شیائومی هر ایده ای را عملی می کند.
ارتقای پیشرفت فناوری رباتیک و ایجاد فناوری دوستانه تر برای جامعه بشری.

CyberDog در خط مقدم نوآوری های فناوری جدید قرار دارد، این ربات پیشرفته با قابلیت های هوش مصنوعی پیشرفته و ویژگی های واقعی خود، عصر جدیدی را در شاخه رباتیک آغاز می کند. در کشورهای در حال توسعه، ربات ها اخیراً بسیار محبوب شده اند. CyberDog که توسط مهندسان آکادمی شیائومی در سال 2021 معرفی شد، اولین سگ هوشمند رباتیک این سری است. CyberDog 2 این سری را با پیشرفت های بزرگ ادامه می دهد.

دو سال پیش، شیائومی اولین سگ روبوی هوشمند خود را با نام Xiaomi CyberDog معرفی کرد. با ترکیب هوش مصنوعی، ویژگی‌های واقعی و یک اکوسیستم منبع باز مشترک، سگ رباتیک هوشمند Xiaomi CyberDog پیشرفت‌هایی را پیشروی می‌کند که به طور بالقوه نحوه تعامل ما با فناوری رباتیک را تغییر می‌دهد. نسل اول Xiaomi CyberDog آنطور که در آن زمان گفته می شد شبیه سگ نبود. اما با CyberDog 2، طراحی کاملاً بازسازی شده و شکل یک دوبرمن را به خود گرفته است. این ربات-سگ کوچکتر از نسل قبلی، در واقع به اندازه یک دوبرمن است. اما از نظر وزن مشابه نیستند و فقط 8.9 کیلوگرم وزن دارد. Xiaomi CyberDog 2 دارای اندازه جمع و جور است و به درایور CyberGear Micro مخصوص شیائومی مجهز شده است.

میکرو محرک های CyberGear که توسط شیائومی ساخته شده اند، تحرک ربات را بهبود می بخشد. به این ترتیب، CyberDog 2 می تواند مانورهای پیچیده تری مانند چرخش های مداوم به عقب و بازیابی سقوط را انجام دهد. این سگ ربات که دارای 19 حسگر بینایی، لمسی و شنوایی است، دارای سیستم تصمیم گیری نیز می باشد. البته، Xiaomi CyberDog 2 می تواند همه این کارها را با اطلاعات سنسورها و دوربین های داخلی انجام دهد. شیائومی CyberDog 2 همراه با ویژگی هایی مانند پایداری پویا، ریکاوری پس از سقوط و سرعت دویدن 1.6 متر بر ثانیه، ظاهر و تحرک واقعی را ارائه می دهد.

سیستم سنجش و تصمیم گیری Xiaomi CyberDog 2 از 19 سنسور مختلف تشکیل شده است و به لطف توانایی های بینایی، لمسی و شنوایی به آن اجازه می دهد تا به طرز چشمگیری در اطراف حرکت کند. در این زمینه، سگ ربات هوشمند دارای چندین ویژگی است، از جمله دوربین RGB، دوربین تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی، 4 حسگر ToF، سنسور LiDAR، دوربین عمیق، سنسور اولتراسونیک، سنسور لنز چشم ماهی، سنسور نیرو. سنسور و دو سنسور فوق پهن باند (UWB). یکی دیگر از اهداف اعلام شده سازنده برای CyberDog 2، تبدیل آن به منبع باز است. شیائومی امیدوار است با استفاده از ابزارهای برنامه‌نویسی و قابلیت‌های تشخیص سگ خود، توسعه‌دهندگان را متقاعد کند تا برنامه‌های اختصاصی به Xiaomi CyberDog 2 ایجاد کنند.

Xiaomi CyberDog 2 با قیمتی در حدود 1789 دلار در دسترس خواهد بود که قیمتی ایده آل برای چنین محصولی با تکنولوژی بالا است. در نتیجه، این کار واقعا قابل تحسین است زیرا شیائومی همچنان جایگاه خود را در خط مقدم عصر فناوری حفظ می کند.

این محصول قابل سفارش هست و در صورت تمایل با شماره تماس های درج شده تماس بگیرید تا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.